Monday, September 16, 2019

BBM3410Satu2019:DIRI

Assalamualaikum WBT,

        Saya Suziela binti Mohd Salleh, diri ini dikenali dengan nama Suzie oleh orang sekeliling. Saya merupakan anak jati dari Kampung Pirasan Kota Belud, Sabah. Saya anak sulung daripada tujuh orang adik beradik, 2 orang adik perempuan dan 4 orang adik lelaki.

Alhamdulillah, kini memasuki tahun akhir di Universiti Putra Malaysia dalam bidang Bacelor Sastera (Bahasa dan Linguistik Melayu) Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi.

Saya mempunyai satu perangai yang agak pelik iaitu saya suka datang ke masjid UPM. Saya tak tahu kenapa saya suka ke masjid tapi bila dalam masjid saya rasa tenang. Masjid tempat saya berikhtikaf dan juga tempat belajar mengulangkaji. Apabila saya berada dalam masjid UPM saya takkan rasa bosan malahan jika sehari tidak datang ke masjid menyebabkan saya rasa rindu dan resah. Sebab itu gambar di bawah saya abadikan gambar saya dan adik saya di Masjid UPM dalam satu program.








No comments:

Post a Comment

ANAK TIDAK MENURUT KATA. BAGAIMANA?

Pendidikan awal anak adalah tanggungjawab ibu bapa dari rumah. Mendidik bukan menunggu mereka besar. Sewajarnya dari mereka dalam perut lagi...